ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Το 84% των καταναλωτών αναφέρουν ότι η εμπειρία που τους προσφέρει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
H Εξυπηρέτηση υφιστάμενων ή δυνητικών Πελατών είναι το κλειδί για τη βιώσιμη ανάπτυξη της επιχείρησή σας. Όλες οι εταιρείες πλέον αναγνωρίζουν ότι δεν αρκεί μια πώληση. Είναι απαραίτητο να έχεις κατανοήσει σε βάθος τις ανάγκες των πελατών και να χτίζεις μαζί τους μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.
Σχεδόν επτά στους δέκα θεωρούν ότι μια εξαιρετική εμπειρία που θα βιώσουν κατά την επαφή με μια εταιρεία, αυξάνει τις προσδοκίες τους από τις άλλες εταιρείες και brands.
Στην OneWay ξέρουμε να το κάνουμε αυτό σωστά και αποτελεσματικά. Η συνεχής υποστήριξη πριν και μετά την αγορά είναι η βάση της σχέσης που θα στηριχτεί μελλοντικά και η επόμενη πώληση. Αναλαμβάνουμε τη διαχείριση και υποστήριξη του πελατολογίου σας, βελτιώνοντας την εικόνα και τη σχέση με το κοινό σας, στοχεύοντας στην αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης.